Bag om Historisk Atlas

Foreningen

Websitet HistoriskAtlas.dk drives af Foreningen HistoriskAtlas.dk. Foreningen er en åben sammenslutning af p.t. over 220 arkiver, museer og biblioteker, og vi er altid på udkig efter nye medlemsinstitutioner og samarbejdspartnere. Det er vores ambition, at HistoriskAtlas.dk med tiden har medlemsinstitutioner og formidling i hele Danmark, og mange af vores aktiviteter og prioriteringer sigter mod realiseringen af dette mål.

Foreningen HistoriskAtlas.dk ledes af en bestyrelse, der vælges af medlemsinstitutionerne på den årlige generalforsamling. Bestyrelsen udpeger medlemmerne af ”Redaktionsudvalget”, som har ansvaret for kontakten med vores brugere og medlemmer, og udvikling af indholdet og funktionaliteter på HistoriskAtlas.dk

Du kan læse mere om Foreningen HistoriskAtlas.dk i vores vedtægter.

Du kan kontakte Foreningen på info@HistoriskAtlas.dk eller skrive direkte til vores formand. Se kontaktoplysninger for bestyrelsen.

Har du tekniske spørgsmål kan du kontakte vores IT-udvikling og -support på it@historiskatlas.dk